torsdag den 28. juli 2011

Fliselægning...

 ... kan jeg ikke finde ud af, men så er det jo godt at kende en, som kan og nu står regnvands-tønden så ENDELIG som den skal. Det har godt nok taget noget tid:

 Købte den i starten af april og fik den først monteret d. 2. juni, så jeg kunne begynde at opsamle regnvand. Så var det jo, at min sokkel blev repareret - og så måtte tønden afmonteres.

 Siden da har den stået ikke særlig stabilt totalt skævt og ventet på nogle fliser:

 

 De blev så lagt i dag - og det har pyntet enormt:

 

 Har også fået indkøbt fliser til den mc-parkering jeg skal have lavet. Det betyder, at der skal fjernes en del sten (=små gråligtfarvede "skærver") fra indkørslen - de skal selvfølgelig ligge omkring fliserne - og så skal mine pindsvin bo der - på skærverne.

 

 Jeg tror det bliver godt - men det må lige vente lidt, tror ikke liiiige jeg skal flytte sten de første par uger...!

  Tilføjelse kl. 21.30 ....Spekulerer på om ikke jeg kan sætte et flethegn/pilehegn/armeringsjern på de to sider af fliserne, så tønden kun kan ses fra "tappesiden".... så kunne jeg jo snildt lade en eller anden klatreplante dække - det vil under alle omstændigheder se pænere ud end en grøn plastictønde ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar