mandag den 19. marts 2018

Så fik jeg sået første omgang

I går fik jeg endelig gang i såningen.
Nogle af frøene (ridderspore, jakobstige m. fl.) blev sået og sat ud i udestuen - så får jeg se, om de bliver til noget. Frøene er også ret gamle, så spiringsprocenten er vel ikke særlig høj, men lad os nu se.
Indendøre fik Carsten hentet bordet ned fra loftet og rigget til med lys.

Jeg fik sået tomater og sommerblomster. Jeg har sået rigtig mange tomater i år, da mine kolleger meget gerne vil aftage.
Zinnia, rudbeckia og pragtsnerle fik jeg også plads til. Resten må komme i anden så-omgang.
Til sidst et par kattebilleder.
Quintus "hænger til tørre" i kattehegnet...
...og Felix ligger på en løgbakke i udestuen :)

3 kommentarer:

  1. Du var da veldig effektiv i går som fikk sådd så mye! Veldig søt katt du har :)

    SvarSlet
  2. Hej Esther!
    Skönt att komma igång. Jag sådde Vädd för några dagar sedan, och de tittar redan fram. Kanske dags för tomaterna idag. Skall försöka begränsa mig och inte så många plantor. Men det brukar vara svårt.
    Ha det fint /Marika

    SvarSlet
  3. Hvor dejligt for dig at være igang! Jeg må se hvornår jeg kommer i omdrejninger:-)

    SvarSlet