fredag den 16. marts 2018

Tiltrængt fredag

Jeg er træt - træt helt ind til benet, så jeg glæder mig bare over, det er fredag og at jeg ingen større planer har for weekenden.

Udover skolearbejde i ugens løb har jeg haft en del andet at se til også - så typisk, at det klumper sig sammen i den samme uge.

Mandag: Anstrengende køretur i meget tåget og ubehageligt vejr - BM i Haveselskabet - hjemme 22.45
Tirsdag: Færdiggøre en folder om vores forhavekonkurrence (skal nok få den lagt op her)
Onsdag: Foredrag med Kjeld Slot - hjemme 23.00
Torsdag: Koncert med Michael Falch i Næstved - hjemme 23.55
Fredag: Skole til 12....derefter smuk bisættelse af vores kollega. Hjemme 14.30 - 2 timers lur og stadig træt.

Jeg går tidligt i seng i aften og så er jeg forhåbentlig frisk i morgen....har jo et indlæg om Kjeld Slots foredrag, der skal skrives.

8 kommentarer:

  1. Det var da et heftigt program du har haft i forløbne uge.Imponerende at du også har haft overskud til at arbejde.
    Glæder mig til at læse mere om dit møde med Kjeld Slot.Håber du får lejlighed til at slappe af i weekenden,-det bliver ihverfald ikke havevejr!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det har været en lidt voldsom uge....så er det godt kalenderen for næste uge er noget mere ryddet....+ jeg får påskeferie fra fredag eftermiddag.

      Slet
  2. Sikke en uge - kan godt forstå at du er træt, arrangementer har da en tendens til at klumpe sig sammen. Det er ellers nogle gode ting, du har været til, måske lige bortset fra bisættelsen.
    God weekend - og jeg ser frem til indlægget om Kjeld Slot.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det har været lidt hårdt, men det er jo typisk, at ting klumper sig sammen.
      Indlægget om Kjeld Slot er skrevet nu.

      Slet
  3. Håber du er frisk i dag, det ser ud til, at du har haft et hårdt program.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - jeg er frisk nu her lørdag eftermiddag.

      Slet
  4. Det høres ut som en meget slitsom uke! Godt at du kan få hvile i weekenden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den har været lang. Godt jeg kun har et arrangement i næste uge :)

      Slet