lørdag den 16. juli 2005

Forberedelser aka overspringshandlinger!

Har været oppe et par timer nu - og er stadig i gang med "forberedelser" til at gå i gang med (=tage mig sammen til) oprydningen/rengøringen af hytten.

 Som det allerførste rørte jeg en ciabatta-dej sammen - og mens den hævede, lavede jeg en krydderkagedej, hvoraf både muffins og kageformen nu er færdigbagte og smagsprøverne viser, at kagen er helt perfekt :o)

 Nu mangler jeg så at bage de tre ciabatta-brød. Eftersom min ovn er temmelig lille, er det kun muligt at bage et brød ad gangen, så det tager lidt tid.

 I mens brødet bager, ripper jeg lige 6 Chris Norman-albums, så jeg ikke har nogen undskyldninger a la "Jeg skal jo lige skifte CD ... hm, nu jeg alligevel sidder her, kan jeg da lige så godt lige læse lidt blogs/surfe.........."! når først jeg er gået i gang med rengøringen!

 Håber dælme at sangene fra
Reflections, 
Into the Night, 
Breathe me in, 
The Growing Years,
 Handmade og 
The Album kan få mig til at synes, at "det da er lidt hyggeligt at gøre rent"...for så går rengøringen noget nemmere....hm!

Har du også svært ved at få ryddet op/gjort rent? Eller har du et husmoder-gen?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar