søndag den 17. juli 2005

Jamen - helledusseda!

Sikke en pragtfuld søndag det har været indtil videre; - sov til 11 - købte ind - spiste frokost - læste aviser et par timer ... og fra jeg vågnede i morges (ehm...formiddags) har jeg forundret kunne se, at nisserne endnu ikke har lavet uorden i den orden jeg fik på hytten i går :o)) Jeg bliver stadig vildt forbløffet over mine opryddede lokaler *G* Når jeg nu ikke har nogen som helst ting, jeg absolut skal nå idag, så kan jeg lige så godt gå ud i køkkenet og bruge et par timer på at bage :o) Det er egentlig lidt sjovt det der med bagning - der kan gå måneder, hvor jeg intet bager overhovedet - og så tager pokker med ét ved mig og jeg bager og bager - egentlig lidt imponerende, når man nu tager i betragtning, hvor lille en ovn jeg har til rådighed; jeg f.x. kun bage 5-6 boller ad gangen! Køkkenrullen illustrerer vist ganske godt ovnens størrelse ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar