fredag den 8. juli 2005

I morgen går turen til Sønderborg :o)

Så er det ved at være så vidt; jeg skal atter gense Synneborre, som jeg ikke har set i 6 år.

Men først og fremmest skal jeg gense K. og hans familie - dét glæder jeg mig til :o)

Vejrudsigten ser også rigtig lovende ud, så det skal nok blive en dejlig køretur derned.

Inden det kommer så vidt, skal hytten herhjemme dog gøres nogenlunde præsentabel; selvom jeg ikke er meget for at rydde op/gøre rent, kan jeg samtidig ikke fordrage at komme hjem til et hus, der ligner noget, der er løgn - lidt af et paradoks - for når jeg bare "render rundt" herhjemme, generer mit rod mig ikke specielt meget ;o)

 Gangen er næsten færdig (gulvet mangler lige at tørre) og så står badeværelse og køkken for tur - de to rum burde kunne klares på en time.

Stuen tager vel også en times tid og så kan jeg begynde at pakke til i morgen. "Hov, glemte du ikke at nævne soveværelset, Esther?"

Æhm, soveværelset....det får lov at flyde videre - der skal jo også være noget at lave i næste uge *G*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar