fredag den 8. juli 2005

Projekt "gang"

Her til morgen kunne endelig løsrive mig - et par timer - fra "Belgarion Sagaen" og komme i gang med noget af det, jeg længe har skullet gøre; nemlig at få gjort grundigere rent i min gang.

Det lyder måske ikke af så meget, men i min gang er der:

 - en trappe op til min udlejer
- 2 kattebakker under trappen
- en kummefryser (Låget er katte-affodringsplads)
- et stort køleskab (Jeps, har to)
- 2 store bogreoler fyldt med bøger
- Et gulvtæppe, der ligger med 25 cm inde under den ene reol

 Første opgave var at få fjernet gulvtæppet - det lykkedes uden at skulle tømme hele bogreolen - senere skal det så renses, rulles sammen og stilles over i skuret, da et tykt, mørkt tæppe går rigtig dårlig i spænd med det "katte-sand", de har det med at slæbe med sig efter kattebakkebesøg!

Så er det skisme noget nemmere at feje et flisegulv.

Dernæst blev fryseren rykket ud - og åbenbarede 3 døde mus - altså pelsmus *G* - og tørfoder nok til 2 dage samt noget støv....ahem.

Efter afvaskning med grundrens, ser gulvet under fryseren nu helt nyt ud :o)

 Næste opgave bliver køleskabet... og resten af gangen - så jeg ved nok, hvad jeg skal lave de næste par timer...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar