mandag den 11. juli 2005

Fy, Esther!

På turen hjem fra Synneborre var der ikke den store trafik i retning mod Fyn - faktisk var der så god plads, at det blev muligt lige at teste, hvor hurtigt jeg egentlig kan køre med gashåndtaget i bund... *G*

 Til daglig overholder jeg faktisk hastighedsbegrænsningen - men nu skulle det altså lige prøves, hvor meget Yamaha'en egentlig kan trække - det er jo ikke en racer jeg har - og derudover kører jeg med både med tanktaske og topboks, så jeg var da godt tilfreds med at se måleren kunne komme lidt over 180.

"Testen" tog kun ½-1 minut - det skulle jo kun lige prøves. Tidligere når jeg har siddet bagpå og folk har kørt fx. 160 har det føltes som om mit hoved var ved at flyve af, så derfor var jeg noget forbløffet over, at vinden ikke generede overhovedet.

Den var ikke værre end ved 130. Det kan selvfølgelig være fordi jeg efter godt 11.000 km på mc har fået styrket mine nakkemuskler temmelig meget *G*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar