mandag den 2. november 2015

Omrokering i udestuen

Vågnede med den "ledeste hovedpine" (Der hjælper piller ikke, det hjælper kun at sove. Heldigvis får jeg den ikke særlig tit.) så det blev ikke til ret meget andet end at sove de første mange timer af dagen væk.

Et godt stykke over middag...ved totiden....var hovedpinen lettet så meget at jeg kunne stå op. Det bedste middel til at få den sidst rest hovedpine væk er en masse frisk luft, så jeg startede med at få ryddet lidt op i udestuen (med døren ud til haven åben) og få arrangeret mine binderier lidt pænere.



Jeg fik også arrangeret mine dekorationsmaterialer/redskaber på bordet...så nu er der klar til jeg kan gå i gang med at julepynte udestuen, når vi kommer lidt tættere på december.


Da jeg var færdig med udestuen var hovedpinen næsten forsvundet og så tog jeg lige kosten og fik fejet i den indhegnede del af haven. Det pyntede noget så gevaldigt.

Sydhaven.

'Lykkefunds'-buen (Rosen skal vi snarest have bundet ind til buen.)



Kig fra buen mod bedene.


 Det hvide bed og stenbedet. Her skal der luges en gang mere inden vinter...men når jeg det ikke, så når jeg det ikke. Så må det vente til foråret.


De blå bede med Flammebedet allebagerst.


Jo, det pyntede gevaldigt at få fejet blade og rønnebær væk.


Køkkenhaven mangler stadig, men det bliver først, når jeg er færdig med at "rode" med løg og dahliaer.

Nu er det dog sengetid....har en svag hovedpine igen...så den må jeg hellere se om ikke jeg kan få sovet væk. Det håber jeg.

1 kommentar:

  1. Det ser fint ud både i udestue og i haven. Håber din hovedpine er væk nu.

    SvarSlet