lørdag den 10. november 2007

At glæde andre

Her til formiddag, blev jeg ramt af en akut lyst til at få benløse fugle til aftensmad. Ergo måtte jeg en tur forbi den lokale slagter (8 km herfra).

Eftersom min søde udlejer pt. er immobil, spurgte jeg, om jeg skulle tage noget med for hende. Det måtte jeg meget gerne.

Så mig afsted til slagteren og proviantere de benløse fugle. Han havde også blåbærmarinerede lammefilet'er, så sådan en måtte jeg også lige have med hjem - den så rigtig spændende ud - foruden indkøbene til min udlejer.

Dernæst stak jeg lige hovedet ind hos bageren for at få et par aviser - og så havde de sandelig honningkagesnitter! MUMS.

Tænkte at sådan et par snitter nok kunne glæde andre også, så fik lige et par ekstra med - og jeg skal da lige love for, hun blev glad.

Det er altså en dejlig fornemmelse at glæde andre :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar