søndag den 18. november 2007

Hyggelig søndag formiddag.

Det er nu slet ikke så tosset med sådan en søndag formiddag, hvor Steffen Brandt var gæst i TV2 Radios "Portrættet" fra 10-12.

Mens jeg lyttede, kunne jeg sagtens sidde og tælle fejl op i elevernes diktater, som jeg rettede i går aftes. Jeg nåede også at få planlagt indholdet af morgendagens dansktimer.

Da interviewet var færdigt, var jeg altså færdig med størstedelen af min forberedelse til i morgen. Jeg mangler kun lige at planlægge en enkelt tysktime - og så har jeg fri resten af dagen.

Jeg overvejer at trille ned og få handlet en smule. Min nabo var så sød at slæbe 2 x 15 kg solsikkefrø hjem til mig forleden samt margarine, så nu mangler jeg blot et par poser havregryn, så kan jeg atter gå i gang med at fabrikere foder til mine fugle. Det er jo ved at være sæson for det igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar