lørdag den 24. november 2007

Endnu en ædruelig julefrokost

I dag står der julefrokost på programmet. En af to i år.

Den i dag er i klubregi og skal foregå på en kro langt ude på landet, så langt ude, at jeg ikke en gang kan huske navnet - men hvad pokker, det er jo heller ikke mig, der skal finde derhen.

Jeg bliver både kørt ud og hjem igen. Ergo er det den første julefrokost i de sidste 3 år, hvor jeg ikke skal køre motorcykel bagefter.

Så, jeg kan sandelig tillade mig at drikke lidt i dag! Men - det gør jeg nu næppe.

Hvidvin passer nemlig så umanerlig dårligt til julefrokostbuffet, og når jeg hverken kan lide øl eller snaps, tja, så står den nok på sodavand/vand. Det er nu også okay med mig.

Når jeg tænker på, hvor smadret jeg er dagen efter en fest - uden at have drukket - så tør jeg slet ikke tænke på, hvordan jeg ville have det, hvis jeg blev beruset! *G*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar