søndag den 4. november 2007

Træt af Valg 07

Det ville være løgn at påstå, jeg følger ret meget med i det kommende valg. Godt nok ved jeg endnu ikke, hvor jeg vil sætte mit X, men jeg synes, det er totalt spild af tid at høre på det ene valgløfte efter det andet.

Jeg har jo allerede en ide om, hvad de forskellige partier mener om dit og dat (Okay, måske ikke lige NA, som åbenbart har kopieret de radikales vægelsind, men ellers... *G*) - og jeg er endnu ikke - i mine forløbige 23 år som vælger - blevet overbevist af nogen "salgstale".

Formodentlig er en af grundene, at jeg ikke tilhører nogen "målgruppe" - og derfor er der ingen valgløfter, der er "tilpasset" mig. Jeg bor jo alene og har ingen børn.

Jeg tager det nu med sindsro, at jeg ikke ved, hvor jeg vil sætte mit X - for når jeg først står i stemmeboksen skal jeg nok få sat mit X.

Forøvrigt er jeg stadig træt over, at valget har udskudt udgivelsen af en længe ventet cd med en hel uge... *hmpfr*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar