søndag den 4. november 2007

Vigtigere end valget!

Åhr altså - det KAN jeg da ikke!

Vente altså!

Faldt nemlig lige over et link via TV•2fan hvor det er muligt at smuglytte til det kommende TV•2-album - kun 30 sekunder af hver sang, men lidt er bedre end ingenting. (Mener stadig, der burde byttes om på valg- og releasedato!)

...og nu føles de 15 dage da som en evighed...

Selvom det er temmelig begrænset, hvilket indtryk man kan nå at danne sig af en sang med kun ½ minut til rådighed, så har jeg allerede nu et par favoritter, som jeg glæder mig rigtig, rigtig meget til at høre i fuld længde:

Grib mig
Hvis du går ud nu (Minder helt vildt om Kliché)
For dig ku' jeg gøre alting (Okay, lidt snyd - har hørt den før - på Grøn Koncert),
Jesus fra Jylland
Håbløst fortabt i dig
Mit umiddelbare indtryk efter 4 gennemlytninger er, at det lader til at være fuldt på højde med "De første kærester på månen", hvis ikke bedre*, men det må jeg vente hele 15 dage på at finde ud af...fnys!

* Jeg kan vældig godt lide "DFKPM", men "For dig ku' jeg gøre alting" lyder til have lidt mere knald på og jeg har altid bedst kunne lide TV•2-sange med "gang-i-den".

Nå ja - og fik så også lige et link til "Randers Station"-videoen:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar