onsdag den 28. november 2007

Super kursus!

Der er slet ingen tvivl. Det kursus jeg påbegyndte i mandags, er det bedste kursusforløb jeg nogensinde har oplevet! Så kort kan det siges!

Jeg er helt smadret, hjernen arbejder på højtryk med at fordøje de sidste tre lange dages input.

Det er en rigtig god ting, at kurset tages over tre moduler med et par uger imellem, for lige nu kan jeg slet ikke tilegne mig mere ny viden. Jeg har brug for at få fordøjet det hele før næste omgang. Sådan har mine medkursister det også.

Det ser så nemt ud, sådan en mægling, men for pokker da, hvor der er meget at lære, før man bliver god til det. Især er det hårdt arbejde at lære at tænke helt anderledes end man er vant til, få udviklet den rigtige spørgeteknik, kvittering og opsummering, men heldigvis får vi en rigtig god og konstruktiv feedback fra både medkursister og instruktører.

Jeg glæder mig til modul 2 - det er helt sikkert!

...og nu orker jeg ikke at skrive mere - jeg skal sove! Godnat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar