fredag den 20. februar 2015

Nå...det ville tomaterne så ikke finde sig i...!

Da jeg tjekkede pluggboksene i morges var det som sagt kun de hvide lupiner, der var begyndt at spire.

Det udtrykte jeg jo min forbløffelse over - og det har tomaterne velsagtens hørt (!) - i hvert fald var der pludselig kommet gang i både en 'Red Profusion' og en 'Tumbling Tom' da jeg kiggede for ti minutter siden.


Her er det 'Red Profusion' (Den er hvid)

Så er 'Tumbling Tom' nemmere at få øje på:


Tomaterne er åbenbart ikke de eneste frø, der har hørt mig (!) - den røde lupin stikker også snuden frem nu:


...og sørme om ikke også lathyrus'erne er begyndt at spire:


En 'Black Knight' er spiret (kan ikke ses på billedet.) Den der kan ses på billedet er en 'Senator'.

Er sikker på, at jeg de næste par dage ofte vil sidde foran pluggboksene - med kamera - så bær lige over med mig, hvis bloggen flyder lidt over med billeder af frølinger, ikke?...Haha :)

2 kommentarer:

  1. Det er spændende, når det begynder at spire. Mine er i pavillionen, så der er koldt og ikke sket noget endnu, lige meget hvor tit jeg kigger :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja...nu kigger jeg flere gange hver eneste dag :)

      Slet