torsdag den 13. november 2008

Det kribler i hænderne...

I takt med at humøret stiger, stiger min lyst til at være kreativ også.

 For første gang i flere år har jeg pludselig lyst til at brodere korssting. Nu vil jeg jo kunne tælle rigtigt, fordi synet ikke mere generer!

 Så, jeg måtte da lige en tur ind og kigge i mit sybord. Der er heldigvis stadig masser af garn at tage af.

 Det kan godt være, at Liselotte har flere kilohyldemeter strikkegarn - jeg synes egentlig godt jeg kan være med, når det kommer til DMC amagergarn ;o)

 Især når man tager i betragtning, at jeg intet har købt de sidste 2-3 år :o)

 Nu mangler jeg så bare at finde ud af, hvad jeg vil starte med. I løbet af weekenden regner jeg med at få fundet mine gamle mønster-mapper frem.

 Det skal nok blive sjovt at sidde og bladre i dem. Jo, jeg har det nok med broderimønstre (især jule-og påsketing) som andre har det med strikkeopskrifter :o)
  Beklager den forringede billedkvalitet. Der var ikke lys nok.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar