søndag den 30. november 2008

Julepynt? Det må vente

Det er ikke fordi jeg ikke vil pynte til jul - men med møgbeskidte vinduer, der godt kunne trænge til at blive vasket, ser det ikke supergodt ud at pynte op, så jeg venter lige et par dage - til vinduespudseren har været her.

En ting har jeg dog fundet frem - den lå nu heller ikke særlig langt væk:

 

Da vi var i Calabrien (Ups, jeg mangler vist stadig at færdiggøre et par indlæg om den tur...!) besøgte vi også bjergbyen Camigliatello Silano, der desværre var blevet temmelig"turistificeret".

Ikke desto mindre var det der, det endelig lykkedes mig at finde nogle T-shirts fra Calabrien (Uvist af hvilken årsag, skal jeg bare altid have mindst een Tshirt med hjem fra ferie..!)

Men nu var det slet ikke Tshirts det her handlede om...altså...! I denne hersens bette by var der en butik, som handlede med både den ene og den andet slags træskærerarbejde og håndarbejde deriblandt julepynt.

Jeg fandt dette juletræ, som jeg synes er en smule nuttet, så det kom med hjem til DK. Det var ikke en gang særlig dyrt; knap 8 euro så vidt jeg husker. Og det var så en længere smøre - men når det er samlet, ser det således ud:

 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar