søndag den 16. november 2008

Lyset skal udnyttes

Da over halvdelen af min bolig ligger i kælderniveau, er det temmelig begrænset, hvor meget lys, der trænger ind.

Om sommeren er det ikke noget problem, da er her lys nok, men så snart det bliver efterår med mørkt, overskyet vejr udenfor, så henligger min bolig i halvmørke.

 Selvfølgelig hjælper det at tænde for det elektriske lys, men her er nu stadig lidt dunkelt. Når solen så skinner med sine blege novemberstråler, som den gør her til morgen, ja så gælder det om at få udnyttet lyset - desværre til noget kedeligt, men nødvendigt; rengøring.

 Så, jeg må hellere komme i gang. Min stue er ikke blevet ordentligt rengjort siden før min første øjenoperation!

 10 min senere: ...og det nåede jeg så lige at sige skrive; så forsvandt solen og nu regner det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar