onsdag den 10. august 2011

Bob Dylan

2011-08-10 13:12:10 2011-08-10 11:12:10 Indrømmet - jeg har aldrig lyttet særlig meget til Bob Dylan, har dog hørt "Blowin' in the wind", "Most of the time", "Just like a woman" og "I want you" et par gange, men det var sådan set også det. Han har ikke rigtig sagt mig noget, da jeg aldrig har brudt mig om hans stemme. Den skærer i mine ører, er sådan en lidt tynd, drævende og skinger en af slagsen. Forleden fik jeg jo så post - de cd'er jeg havde bestilt - og deriblandt var min yndlingspoets fortolkning af en masse Bob Dylan-sange, nemlig Steffen Brandts dobbelt-cd "Baby Blue - Bob Dylan Gendigtet".

 

I dag, hvor jeg er i gang med rengøring af hele hytten, ville det være et passende tidspunkt at få lyttet til den - og jeg er meget positivt overrasket. Det er nu gået op for mig, at jeg egentlig vældig godt kan lide Dylans musik - men at det, der har afholdt mig fra at høre ham, er hans stemme. Så er det jo heldigt, at jeg til gengæld holder vældig meget af Steffen Brandts stemme :o) . Hvordan har du det med Bob Dylan? . . Billede af Bob lånt fra www.snoghoj.dk, Albumcover lånt fra www.imusic.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar