torsdag den 4. august 2011

Lidt til haven

I dag får jeg en smule nyt til haven. Ikke planter denne gang, det har jeg sagt nej tak til. Ikke fordi jeg ikke vil have flere planter, men simpelthen fordi jeg ikke har plads til dem lige nu - og pga. ryggen kan jeg heller ikke lige "fjerne græs", så jeg ville få noget plads.

Jeg får sådan et væg-drivhus. Ikke fordi jeg har behov for mere "drivhus" - er udmærket tilfreds med min udestue til det formål. I første omgang skal det bruges til opbevaring af mine plantebørn, så jeg ikke altid skal flytte rundt på dem, når græsset skal slås.

Lige nu står de jo på græsplænen og det er ikke optimalt. Når det så en gang bliver efterår, skal jeg have fundet et andet sted at sætte dem, da drivhuset jo ikke skal stå ude i sne og frost.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar