søndag den 28. august 2011

Oversvømmet have

Nu er det jo ikke første gang i denne "sommer", vi har fået rigeligt med vand fra oven - og det er formodentlig også derfor min have decideret stod under vand det meste af dagen i går; min tunge lerjord var allerede mættet af vand.

I alt bød dagen i går på 55 mm vand.

 "Baghaven", hvor man lige kan ane det nye højbed.

Mit "kvarte" bed....denne gang slap det meste af soklen for at stå under vand, fordi jeg havde hældt rigeligt med jord ud - det kan man så ikke sige om resten af bedet...!

Foderpladsen - med det lyserøde bed til venstre.

 Græsplænen og de to bede, jeg stadig mangler at få lavet.

 Også Flammebedet stod under vand.

 

 ...og så regnede det ellers ind i min udestue....så der lå håndklæder på gulvet og der var syv spande i gang, der tilsammen opsamlede mellem to og tre liter vand! I dag er vandet væk, men græsplænen er stadig meget sumpet. Godt jeg nåede at få slået den fredag eftermiddag!

  Hvor slemt var det hos dig?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar