lørdag den 20. august 2011

Hurtige hverdage

2011-08-20 20:41:01 2011-08-20 18:41:01 Nå - det var så næsten den uge. Tænkte nok det ville blive sådan i den første skoleuge (og sikkert også de næste par stykker...indtil jeg er inde i gængen igen). Det ville være synd at påstå jeg har haft tid til meget i haven, men har jo heldigvis en kammerat, der kan lave noget, når jeg ikke kan. I i hvert fald har jeg nu fået lagt fliser, så min motorcykel kan parkere ved siden af affaldscontaineren fremfor på fortovet og der er også blevet lagt 2x3 fliser som bund til mit første højbed. Et højbed, der gerne skulle påbegyndes i morgen. Der er stadig en del blomster i haven - i særdeleshed i det lyserøde bed, hvor min lille lyserøde geranium stadig blomstrer i et væk. Derudover er der også stadig gang i mine clematis, for ikke at tale om alle mine montbresia. I surbundsbedet er min hortensia endelig sprunget helt ud - og den er ikke lyserød alligevel - men vel nærmere lillarød, eller hvad den farve nu hedder. Smuk er den - selvom kameraet ikke viser farven helt korrekt. Min anden hortensia - den blå, der står i det lyserøde bed...! - har fået følgeskab af en lyserød gladiolus, jeg faktisk synes er flot! Sidst men ikke mindst, jublede jeg højt, da farven på mine to syriske roser åbenbarede sig: Smuk, smuk, smuk :o) I morgen kommer familien til fødselsdag her, så lige om lidt vil jeg kaste mig over skoleforberedelserne til næste uge, og så går jeg tidligt i seng, for jeg får nok at se til med madlavning i morgen formiddag. Håber at få tid til atter at læse blogs i den kommende uge - det har jeg slet ikke haft tid til siden skolestart. God lørdag aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar