søndag den 21. januar 2007

Dagen derpå...

2007-01-21 17:18:04 2007-01-21 15:18:04 Mig? Festabe? Naaaah. Det er jeg blevet for gammel til ;o) Det var en kanonfest i går - helt sikkert, men jeg var allerede bombet, da jeg kom hjem i nat ved 3 tiden - og jeg er stadig træt - og har været det hele dagen. Heldigvis kunne jeg købe søndagsaviserne i motorvejskiosken i nat, så slap for at skulle ud at køre i dag. Dagen i dag er gået med avislæsning og opfølgning på gårsdagens udsendelser; Matador og Barnaby. Om ikke så længe er der håndbold. Efter fiaskoen i går, ved jeg ikke lige, hvor oplagt jeg er til dagens kamp - men Angola bør de skisme da kunne overvinde! Begynder også at blive sulten, men orker ikke at lave mad i dag, så dagens menu bliver nok noget usundt fra den lokale grill. Det skal man have lov til sådan en dag som i dag :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar