lørdag den 6. januar 2007

Haha - busted!

2007-01-06 12:58:48
2007-01-06 10:58:48
Det er ikke altid lige gennemtænkt, det elever går og laver, ja ikke at det kommer som nogen overraskelse :o) Er lige nu i gang med at rette engelske stile. En af stilene fik straks mine alarmklokker til at ringe, da eleven normalt skriver et temmelig ubehjælpsomt engelsk og derfor plejer at få 5 eller 6. Her var pludselig en stil, der rent sprogligt lå meget langt fra det normale... ... så jeg loggede lige ind på studienet.dk og så var der bingo! :o) Det jeg nu morede mig mest over var den kommentar, der var tilføjet stilen:
Fik 9 for den. Afleveret til FSA i 10. klasse 2004. Den handler om kultur. Den er perfekt til at rette lidt i og aflevere, uden at læreren fatter mistanke!
... jeg glæder mig til næste engelsktime. Hæhæ. Det er sådanne oplevelser, der gør det endnu sjovere at være lærer! :o)

0

Ingen kommentarer:

Send en kommentar