fredag den 26. januar 2007

Forkælede fugle

2007-01-26 22:07:17 2007-01-26 20:07:17 Selvom jeg skal en tur til Norge, skal havens fugle jo ikke lide nogen nød, og derfor har jeg lige mixet den første portion "vinter-fugle-fodrings-delikatesse" - godt og vel 4 kg - så den er klar til at blive fortæret fra i morgen formiddag. Anden portion laver jeg en gang i løbet af i morgen og så har de vist rigeligt med mad de første par dage. Det er jo sådan, at jo mere mad jeg sætter ud til dem, jo flere fugle får jeg også besøg af og derfor holder selv kæmpeportioner ikke flere uger. Denne omgang "vinter-fugle-fodrings-delikatesse" er forøvrigt endnu mere lækker end normalt. Udover havregryn og solsikkekerner, er der i blandet de såkaldte fuglenødder samt noget "energimix til fugle". For det ikke skal være løgn er en del af fedstoffet oven i købet ægte smør. Jo, jeg er sikker på jeg har givet dette indlæg den helt rigtige overskrift :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar