mandag den 8. januar 2007

Tanken var værre

1
2007-01-08 14:49:41
2007-01-08 12:49:41
Den korte tur til Skåne skyldtes et tandlægebesøg. Efter jeg har skiftet til min nuværende tandlæge er min tandlægeskræk næsten forsvundet, men ikke desto mindre havde jeg denne gang en smule kriller i maven, eftersom jeg skulle have skåret noget tandkød væk. Jeg havde nemlig fået et hul i en tand sådan halvvejs under tandkødsgrænsen. Ergo måtte noget af tandkødet fjernes førend hullet kunne laves. Det syntes jeg jo lød temmelig voldsomt - og så var faktum at det var meget hurtigt overstået og der slet ikke rodes med knive inde i ens mund; tandkødet bliver skåret væk med en elektrisk tråd. Bedøvelsen er holdt op med at virke nu - og jeg er blot en smule øm omkring tanden. Men, det er jo typisk mig; når der er en tandlægeoperation jeg ikke har prøvet før, så forestiller jeg mig naturligvis altid det værste ;o)

0

Ingen kommentarer:

Send en kommentar