søndag den 7. januar 2007

Det tager længere tid nu end for 2 år siden...

1
2007-01-07 10:31:48
2007-01-07 08:31:48
... at tage det offentlige over til Skåne. Det skyldes blandt andet, at DSB har sløjfet ruten Roskilde-Kastrup, så man nu skal ind over Hovedbanegården for at komme til Kastrup. Det er simpelthen genialt! Så incl. Telebussen tager det mig små 3 timer (her er ikke medregnet eventuelle forsinkelser) at komme herfra og over til min mor. ...og så er det jo sådan, at hver gang jeg laver sådanne beregninger, ja så længes jeg helt vildt til jeg atter må trille på XJ'eren. På den kan jeg nemlig køre samme strækning (Okay, jeg kører så ikke ind over Hovedbanegården!) på 1½-1¾ time. Dvs. på knap den halve tid! Jeg medgiver, at der ikke er mange penge at spare ved at tage mc'en: Tog: 280,- t/r + 2 klip (Telebus) = 300,- MC: broafgift: 124,- og benzin: 140,- = 264,- ....men det er helt klart det sjoveste og hurtigste :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar