fredag den 19. januar 2007

"Det må vi altså gøre noget oftere"...

2007-01-19 22:16:13 2007-01-19 20:16:13 ... var både hun og jeg enige om.

 Det er virkelig alt for sjældent vi har tid til sådan en hyggeaften med god mad og masser af snak. Men det havde vi altså i dag :o)

 Da jeg jo ved, at Anja er et lige så stort madøre som jeg selv, så skulle menuen selvfølgelig stå på min italienske favoritmad:

 Pasta m/funghi, salat, bresaola, parmaskinke, ovnbagte cherrytomater med olivenolie, basilikum og mozzarella. Reven pecorinoost henover.

Vinen var min yndlings af slagsen: Verdicchio dei castelli di jesi.

Til dessert nøjedes vi med et glas Fior di Latte (grappa m/hvid chokolade) - det tror jeg nu ikke Anja var ked af. Hun blev vist ret så hooked på den ;o)

 Og så skal jeg ellers love for der blev snakket igennem. Det er dejligt med sådanne venskaber, hvor snakken bare går, selvom det er måneder siden man sidst har set hinanden.

 Jo, det var en rigtig hyggelig aften... men nu må jeg vist hellere se at komme i omdrejninger med en smule motion - og få forbrændt noget af al den mad :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar