fredag den 26. januar 2007

I onsdags...

2007-01-26 21:25:42 2007-01-26 19:25:42 ...fik jeg så endelig mine ski. Jeg kunne jo - af gode grunde - ikke selv fragte dem på motorcyklen, så en kollega lovede at hente dem for mig - og fragte dem direkte ud til skolen. Der var jo ingen grund til at jeg skulle have bøvl med at slæbe dem ind på skolen igen på søndag. I onsdags havde han så tid til det - og synet af dem gjorde ikke forventningens glæde mindre! Da det hurtigt kan blive akavet at transportere både ski og stave sådan i "løs vægt", tog jeg onsdag eftermiddag en tur til STADIUM, hvor de skulle have billige skiposer, i følge kollegaen. Det havde de også - og ja, de var billige - kun 100,-. Så nu er jeg bare helt og aldeles klar til Norge - i hvert fald sådan skimæssigt :o) Har jeg egentlig nævnt, at jeg glæder mig til turen? PS. Jeg morer mig stadig over, hvordan min holdning til "skitur + Norge" har ændret sig 180 grader :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar