fredag den 26. januar 2007

Ah weekend...

2007-01-26 21:11:50 2007-01-26 19:11:50 ... godt nok en amputeret en af slagsen, men ikke desto mindre er den meget velkommen. De sidste par dage på jobbet har været temmelig seje med de sidste forberedelser - såsom hyttefordeling, madplaner, indkøbslister, indkøb og pakning af madvarer - men nu er det overstået :o) Var først hjemme ved 17tiden og der gik ikke mange minutter på sofaen før jeg var faldet i søvn. Heldigvis vågnede jeg af mig selv igen efter en times tid. Weekenden er som sagt lettere amputeret, da jeg skal "på job" fra søndag aften - men det tror jeg nu nok jeg overlever :o) Inden da skal jeg nå at få hytten rengjort, få vasket tøj og pakket taske (samt tjekke adskillige gange, at der ikke er noget jeg har glemt!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar