mandag den 15. januar 2007

Klog af skade

2007-01-15 19:20:52 2007-01-15 17:20:52 Efter at have opgivet i lørdags, prøvede jeg igen i dag og denne gang med noget større held; jeg kørte til SnowFun i Roskilde og var der godt 10 minutter før de åbnede... ...hvilket skulle vise sig at være en rigtig god ide! Efter de havde åbnet - kl. 12 - gik der max. 10 minutter, så var der allerede en hel del kunder. Jeg var heldigvis nummer 2, så jeg kunne få betjening med det samme :o) Jeg havde fået forretningen anbefalet af en kollega - og jeg må give ham ret; det er superbetjening man får og de giver sig god tid til hver enkelt kunde. Nu er det jo ikke fordi jeg ved specielt meget om langrendsudstyr, men jeg var i gode hænder. Først gjaldt det om at finde de helt rigtige støvler. (Heldigvis tager det noget kortere tid end med alpinstøvler. Der bliver folks fødder målt og tegnet på alle mulige leder) Det lykkedes allerede ved par nummer to. De er meget lette og sidder som støbt på foden uden at klemme. Så gjaldt det skiene - det tog heller ikke ret lang tid - og så til sidst stavene. Det hele tog lige knapt en time og så havde jeg anskaffet mig ski, bindinger, støvler og stave :o) Nu mangler jeg sådan set bare at lære at løbe på dem! *G* Så - nu gør det ikke helt så meget, hvis det skulle sne i min vinterferie ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar