mandag den 18. januar 2010

Endnu en gåtur

Det blev så til endnu en gåtur i morges - og 15 minutter for sent på arbejde, da bussen først ankom Køge St. 11 minutter senere og jeg derfor hoppede ind i en taxa for ikke at komme 30 min for sent.

Som det ses, er der pænt mørkt herude på landet (Af samme grund har jeg også en refleksvest på), så den eneste grund til billedet blev til noget, var at jeg lige lånte lyset fra en bil :o)

 Da jeg havde fået fri, traskede jeg så ned til centrum og tog bl.a. et smut forbi ostepusheren. Det blev til alm. pecorino, pecorino m/trøffel og Parmigiano Reggiano, så nu kan jeg da klare mig lidt igen på ostefronten.

 

 Selvfølgelig står aftensmaden på en gang pasta med tomat/kødsovs, grillede zucchini og masser af reven ost.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar