onsdag den 6. januar 2010

Hu-hej for en dag

Sikke en dag. Der er vist ikke noget at sige til, hvis jeg er en smule træt.

 - Op 5.45
- Ud ad døren 6.30
- På jobbet 7.30 - lettere kaos.

Der er ikke gjort helt klar til dagens terminsprøve og jeg er den eneste "terminsprøve-lærer", der er til stede. De andre er syge. Får heldigvis hjælp af gode kolleger.

Det giver en hektisk morgen, men vi når lige at komme i gang til tiden kl. 9.00.

- Prøvevagt fra 9.00-12.30 med en enkelt fem minutters pause
- Oprydning (bærbare pc'er låses inde)
- Kopiering af manglende prøveoplæg til torsdagens terminsprøve (Det tog 1½ time!)
- Forberedelse til morgendagens undervisning
- Hovedpine melder sin ankomst
- På gåben til nyt italienskhold
- Italiensk fra 17-19 (Mere om det i morgen)
- Kørelejlighed hjem :o)
- sparede lige 240,- i taxa
- Hjemme 19.20
 - Let aftensmad og lidt tv imens
- Sidste forberedelse til i morgen
- stadig hovedpine på trods af panodil
- Nu sidder jeg her og når næppe at blive opdateret på blogfronten i dag, for lige efter dette blogindlæg skal jeg i seng!

 I morgen tidlig skal jeg formodentlig gå de tre km til bussen - medmindre det sner en del i nat - så har brug for at være bare nogenlunde frisk. Godnat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar