mandag den 4. januar 2010

Hyggelæsning med særlig varmepude :o)

Når det er koldt udenfor - og derfor også føles lettere køligt indendøre (eller også er det bare fordi jeg er træt, efter at have været vågen siden 4.30 i morges - det vil jeg da ikke afvise), så er det nu rart at kunne sætte sig godt til rette - med en ganske særlig varmepude, placeret halvt henover maven - og gå i gang med ugebladslæsningen.

 

 Lidt senere fik vi også et kort visit af Speedy, men han skulle kun lige hen og sige dav, så smuttede han igen.

 

 Nu har jeg rejst mig fra det behagelige leje, til Capriccios store fortrydelse; jeg mangler nemlig stadig at rette fem læseprøver, men så har jeg også rettet alle prøverne fra i dag.

Klap på skulderen til mig selv. Inden længe vil jeg så kravle under dynen. Ja, jeg ved godt klokken ikke er ret mange, men jeg er træt, småfryser og skal rigtig tidligt op i morgen.....og forøvrigt har jeg stadig et ulæst ugeblad ;o)

 Hav en god mandag aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar