søndag den 31. januar 2010

Give away

 Okay, så prøver jeg også at smide en give away ud i bloglandet. Jeg har bemærket, at rigtig mange virker interesserede i at få stofstykker. Så det bliver, hvad jeg udlover i denne min første give away. Stofferne er fundet i genbrugsbutikker.

 Sidste år indkøbte jeg rigtig meget stof, og jeg har da lavet lidt af noget af det, men har stadig pænt store mængder tilbage... og eftersom jeg ikke aner, hvad jeg skal lave af det, så kan jeg lige så godt give et par af stykkerne væk :o) Reglen for at deltage i denne give-away er ganske simpel:

  Du skal skrive i en kommentar at du gerne vil deltage i lodtrækningen! ... og så har du et lod - it's as simple as that :o) Bare lige for en ordens skyld: Det er ikke muligt at få flere lodder ved at skrive flere kommentarer ;o)

 Jeg udtrækker vinderen fredag d. 26. februar kl. 20. Lidt om stofferne: Stofferne blev vasket og strøget, da jeg havde købt dem.

 Det blåstribede måler 67 x 94 cm
 Det orange måler 39 x 67 cm
 De blå cirkler måler 68 x 64 cm
 Blå blomster måler 39 x 48 cm

 Håber I har lyst til at deltage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar