lørdag den 9. januar 2010

Nyt på pindene

Selvom jeg er noget af en strikkemongol, så kan jeg alligevel ikke lade være med at kaste mig over et strikkeprojekt igen og igen.

 Resultaterne er sjældent kønne, men det er nu rart at sidde med et strikketøj, mens man glor tv. Hvor meget jeg end holder af at brodere, så er det altså nemmere at strikke til tv... og da især efter jeg har fundet på noget at lave på RUNDPIND!

 Yeah, eneste vrangmasker er dem i ribben, ellers er det bare glatstrikning. Me like.



Om det her så bliver til de benvarmere, jeg forestiller mig, det aner jeg ikke. Jeg strikker naturligvis uden opskrift, da jeg ikke kan læse en sådan, så jeg håber skidtet passer, når den en gang er lang nok. Hvis ikke, må den jo bare laves til et pølsedyr til nevøen. Haha.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar