mandag den 4. januar 2010

Lige lovlig tidligt!

Det havde jeg så ikke i min vildeste fantasi set komme: at jeg ville vågne af mig selv, mandag efter ferien, kl. 4.30 om morgenen!

 Efter tre kvarters venden og drejen, uden at kunne falde i søvn igen, kunne jeg lige så godt stå op.

 Det slog mig, at det da ville være en oplagt lejlighed til at tage billeder af månen - eller rettere forsøge!

For dét kan mit ellers fantastiske kamera altså IKKE! Enten bliver billedet grumset, som her til venstre, eller også - når jeg vælger funktionen "natfoto", får jeg en hvid stribe et hvidt lyn ned gennem billedet, som på billedet nedenfor.

 

 Det irriterer mig en smule, nu mit kamera kan tage billeder af det meste, men hvis det er det eneste, det ikke kan tage ordentlige fotos af, så overlever jeg nok. Det skal lige siges, at jeg ikke tilbragte ret lang tid udenfor, det var en smule koldt og jeg havde ikke overtøj på.

 Jeg vil få mig noget morgenmad - og håbe det bliver ved med at holde tørt et par timer endnu, så jeg kan nuppe mc'en på job. Jeg vil ønske jer alle en god mandag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar