lørdag den 9. januar 2010

Et cover er altså ikke bare et cover!

Kunne altså ikke lade være med at grine, da jeg læste det her ovre hos Mette.... for jeg er noget så uenig!

 Det er ganske vist, at mit hjem sagtens kan rode helt ad Pommern til, men mine cd'er/dvd'er, dem er der dælme orden på!

 Jeg kan simpelthen flippe totalt skråt, hvis mine cd'er/dvd'er (I gamle dage lp'er) ikke ligger i deres respektive covers. Af samme grund sørger jeg for, at det er mig, der skifter musikken/sætter filmen på herhjemme, medmindre jeg i forvejen ved, at folk behandler mine skiver, som jeg vil have det. 

Når jeg besøger folk, hvor cd'er og covers bare ligger og flyder, kribler det voldsomt i mine fingre for at få orden på roderiet.

Jeg FATTER ikke, at folk kan behandle deres skiver på den måde?! Det er mig en gåde! ... og nu vi er ved det. Arme den stakkel, der ikke kan finde ud af at tage en af mine dvd'er/cd'er ud UDEN at sætte fingeraftryk på den. Ui... jeg kan slet ikke ha' det!

Det er muligt skiverne sagtens kan tåle det, men jeg vil bare ikke have fedtede fingre på mine skiver. Nul, niks, basta. Hm... måske jeg har været mand i et tidligere liv?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar