lørdag den 23. januar 2010

Strikkeprogrammer på dk4

Rent tilfældigt opdagede jeg, at en af mine nye kanaler - dk4 - sendte et portræt af Kaffe Fassett her til aften.

 Det var en udmærket udsendelse, selvom jeg slet ikke deler hans begejstring for orientalsk kunst :o) Jeg synes, det meste "østerlandske" ser rædselsfuldt ud. Men det var ganske spændende at lære noget mere om manden selv.

Indtil videre har min viden været begrænset til den ene bog jeg har af ham. Der kommer forøvrigt flere strikkeudsendelser (Det er så vidt jeg ved genudsendelser) på følgende tidspunkter:

 Onsdag 24/2 - 21.30 - Dansk strikkekunst - Vivian Høxbro
 Fredag 26/2 - 18.30 - Dansk strikkekunst - Christel Seyfarth
 Søndag 28/2 - 15.00 - Dansk strikkekunst - Marianne Isager

 Programmet med Kaffe Fassett genudsendes tirsdag 2/3 kl. 20.30

Ovenstående er tidspunkter, der fremgår på dk4's hjemmeside i skrivende stund. Du må selv holde øje med evt. ændringer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar