onsdag den 31. marts 2010

Atter hjemme...

...efter 1½ dag i det skånske.

 Fik luftet shoppinggenet grundigt i dag - og det blev både til et par sko og et par støvler til næste vinter - og ikke hvilken som helst slags fodtøj, men MTB-fodtøj. Det føles som at gå på en luftpude, aldeles behageligt, men kræver lige noget tilvænning.

Jeg påbegynder derfor "træningen" i morgen :o) Nogen siger, at man, når først man har vænnet sig til at gå med MBT, ikke vil gå i andet fodtøj - det må tiden jo vise, om det passer.

 

 Derudover fandt min mor og jeg ud til Garnskolan....hoho.... for et slaraffenland :o)

Det er ret sikkert ikke sidste gang, vi var der! Nu har jeg det jo som de fleste andre strikkere og lider altid af garnmangel.... nu har jeg så lige 1900 g mere til at tage de værste abstinenser :)

 5 nøgler "Stick Mode" og 14 nøgler "Denim Ultra" (acryl, bomuld, uld)

 



I går i Lund faldt jeg over dette viskestykke, som jeg bare måtte eje, kattemenneske som jeg er.

 

Jo, jeg har sandelig fået shoppet :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar