tirsdag den 9. marts 2010

Genopstart af abonnement

Det lader jo til, det varer et stykke tid før jeg får den store mc på gaden igen, og nu er jeg ærlig talt træt af at skulle begrænse mine indkøb til det allermest nødvendige hele tiden. Det har bl.a. betydet at det har været endda meget begrænset, hvad jeg har indtaget af frisk frugt og grønt de sidste par måneder. Jeg holder meget af både frugt og grønt, men den slags vejer og fylder meget, så jeg har måttet begrænset mig meget. Men nu kan jeg mærke fysisk, at jeg trænger helt vildt meget til frisk frugt/grønt. Så var det, at jeg her til aften kom på at genoptage det abonnement jeg har hos Aarstiderne. Nu er udetemperaturerne efterhånden så langt oppe, at jeg ikke risikerer at finde en kasse med frosne (og dermed ødelagte) grøntsager, når jeg kommer hjem fra job. Som sagt, så gjort - så allerede i denne uge kan jeg se frem til en af deres ekstra store mixkasser og jeg glæder mig!

 Ugens indhold er:
 1,00 STK Spidskål Cucho Verde Semillero S.L. I 
1,00 BDT Hvidløg m top Cucho Verde Semillero S.L. I 
0,50 KG Tomater Productos Ecologicos Del Sur I 
1,00 BDT Broccoli La Hondonera S.C.L. I 
1,00 STK Bladselleri La Hondonera S.C.L. I 
1,00 KG Æbler I 
1,00 BK Østershatte Cooperativa Primavera, Italien I 
1,00 STK Paksoi NL - Holland I 
0,66 KG Grapefrugt Spanien I 1,00 KG Gulerødder Billeslund A/S I 
0,40 KG Løg Billeslund A/S I 
0,40 KG Kiwi Grækenland I 1,00 BK Druer Sydafrika I 
1,20 KG Bananer I 1,00 STK Mango Peru I 
1,00 KG Pærer Argentina I 
1,00 BK Blåbær Argentina I

Blåbær kan være erstattet med grape Nøj, hvor jeg skal FRÅDSE i den kommende weekend. MUMS!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar