onsdag den 3. marts 2010

HELT VILDT FANTASTISK!

Sikke en gave at få på sin 1-års-dag som "ny-genfødt" strikker :) Via en kommentar fandt jeg den fedeste hjemmeside for en strikkeamatør som mig. Jeg har jo afsindig svært ved at fatte en skriftlig forklaring på ting, der skal laves i hånden; jeg kan simpelthen ikke se det for mig og bliver stiktosset over at være så "dum"....
...og så kan det sgu også bare være ligemeget...nå!
Af samme grund har jeg jo også holdt mig langt væk fra strikkeopskrifter. Jeg har forlængst opgivet af forstå det volapyk! Nu er der pludselig lys for enden af tunnelen, for Irene har nemlig lavet adskillige videoguides - og hold da helt op, hvor jeg pludselig bare forstår en hel masse! Så hvis jeg ikke vidste det i forvejen, er det hermed bevist, at jeg er 100% VISUEL, når det kommer til at lære nye teknikker. Det kribler nu i fingrene for at komme i gang med små strikkeprøver og øve mig i at lave snoninger, to-farvestrik, aflukning med hestetømme osv. Hurra for På Pinden, siger jeg bare!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar