lørdag den 20. marts 2010

Operation Påskeglad

 Stak lige hovedet udenfor døren for at nyde lyden af regnen. Regnvejr er ellers ikke mit yndlingsvejr, men efter 3 måneder med byger, der smed det ene lag sne efter det andet, er det helt forfriskende med en masse VAND, der formodentlig får gjort kål på de sidste sneklatter :o) Men, som sagt; jeg stak hovedet udenfor - og i det jeg vendte mig for at gå ind igen, opdagede jeg at der lå en pakke på min bænk.
Næ - det må jo være min påskepakke!
Og ganske rigtigt:

 

 I den smukke pose var der to poser med lækre påskeæg:

 

 ...og æggebakken gemte på de sødeste og smukkeste filtede æg - og så lige i farver, der klæder hinanden på fornemste vis.

 

 Tusind tak til Hanne for denne dejlige påskeoverraskelse. --- Hvad angår min egen påskeoverraskelse, så er den snart på vej. Mandag eller tirsdag smutter jeg en tur på posthuset, så den er fremme inden påske.

 

 Det her Operation Påskeglad er altså en superide, som Liselotte fandt på for 5 år siden - og som Pernille overtog et par år senere. År for år er antallet af tilmeldte vokset. Jeg synes, det er dejligt, at så mange vil være med til at glæde hinanden :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar