onsdag den 13. april 2011

49 mere i jorden

Hvad gør man efter en lang dag, hvor man først er hjemme halv syv om aftenen?

 Man går selvfølgelig ud i den gennemvåde have, fordi man har fået 30 plantesække jord og graver endnu et par render og planter de buksbom, der har måttet vente i trillebør og spande siden i mandags.

 Det tog godt og vel to timer - selvom våd lerjord ikke lige er det nemmeste af grave i...! Men så har jeg da også fået motion i dag.

 For alle andre end mig, ser det nok lidt rodet ud lige nu, men sålænge jeg har overblikket går det nok ;o)
 Bedet til højre er forøvrigt mit "midlertidige" bed, hvor bl.a. planterne fra min faster have er placeret. Hvad det senere skal være for en slags bed, har jeg endnu ikke den fjerneste ide om, men det er så også det eneste af alle havens kommende bede, jeg ikke har besluttet endnu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar