onsdag den 20. april 2011

Så skal de "bare" lægges

Var ude i min gamle have i går og fik gravet en del planter op, bl.a. mine geranier. Indtil videre står de dog i krukker og potter.

 I morgen får jeg - Gudhjælpemig - også en hel masse lungeurt og katteurt - og mine bede er slet ikke klar endnu, så hvor jeg lige gør af dem, har jeg ingen anelse om *G*.

 Jeg knokler løs med at få fjernet de sidste jordknolde fra græsplænen (Alt det jeg gravede op, da jeg plantede buksbom), så jeg kan få lavet mit "bakkebed" klar til planter - men det er hårdt arbejde og jeg må passe på min ryg, derfor kan jeg kun tage lidt ad gangen.

 Nå, men overskriften hentyder til, at jeg i går fik 200 "halve mursten" foræret af min tidligere udlejer. De skal bruges til kant omkring mit surbundsbed. Skal sådan set bare lige lægge dem. I morgen bliver det dog næppe, da jeg får familien på besøg

 
 Som det kan læses, så løber jeg altså ikke tør for haveprojekter de næste mange måneder...! Men, det er nu helt fint med mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar