søndag den 17. april 2011

Tidligt oppe - igen!

 Kan ikke helt finde ud af, hvor begejstret jeg er for at vågne tidligt. Her til morgen vågnede jeg kl. 5.33. Blev liggende for at se, om jeg dog ikke kunne falde i søvn igen, men niks.... så stod jeg op.

 Nu kører den første maskine tøj og morgenmaden er indtaget. Når det er blevet lidt lysere, vil jeg gå i gang med rengøringen af hytten.

Den er jo blevet forsømt pga. buksbommene i den forgangne uge, men nu skal det altså være. Overvejer dog også at trille en tur i BILKA Havecenter (Når de ellers åbner en gang - om tre timer!).
Nu må vi se, det kan jo også være jeg bliver så optaget af rengøringen, at jeg bliver hjemme.

 Mens jeg venter på mere lys, vil jeg tage en rundfart i blogland - for det er godt nok længe siden, jeg sidst har været det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar