mandag den 25. april 2011

Det er ikke....

Efterhånden som tiden går får jeg opklaret, hvilke planter jeg egentlig har i haven og det er da sket mere end en gang, at jeg har taget fejl.
 F.eks. har jeg ikke noget kirsebærtræ - det er en røn: Meget apropos træer, så har jeg den smukkeste japanske løn stående i forhaven. Jeg går ihvertfald ud fra det er en sådan. Lige så er de der "mærkelige" tulipaner, der har en rød spids, når de kommer op af jorden, slet ikke tulipaner - det er allium, er jeg ret sikker på. Allium som jeg har ønsket mig så længe :o) Så er der selvfølgelig også ting jeg slet ikke ved, hvad er.

Kender du begge eller bare den ene, så vær venlig at skrive svaret i kommentarfeltet. På forhånd tak.

 En bette busk: ..og disse mærkelige planter:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar