torsdag den 5. juli 2007

Der sker ikke meget.

Hvis man så på mit liv udefra i disse dage, ville det nok se ud som om, der ikke skete det mindste. Som om jeg var gået i stå.

Udover de to gange jeg lige har været ude og handle, så er dagene blevet tilbragt foran computeren. Her sidder jeg stadig (Hvis ret skal være ret, så har jeg faktisk vasket to maskiner tøj i dag!) - og det føles lidt som jeg befinder mig i en tidslomme.

Selvom jeg ikke har flyttet mig fysisk, har jeg været vidt omkring. Måske ikke så meget i udlandet, men derimod mange steder i Danmark, bl.a. Rådhuspladsen i 60'erne, for slet ikke at tale om årtier.

Jeg har været sammen med min familie i både 50'erne, 60'erne og 70'erne og har genset en masse steder/personer, jeg ellers havde glemt.

Jeg er slet ikke færdig endnu - men jeg vil dog vove den påstand, at jeg er over halvvejs (1300 billeder er indscannet) - og mit første gæt på 2-3000 billeder i alt nok kommer til at holde stik alligevel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar