mandag den 16. juli 2007

Mundtlig historieprøve fra næste år

Det er jo d. 16. juli i dag - og så må jeg gerne begynde atter at interessere mig for skolen. Det er nu ikke fordi jeg har den store lyst til det - er nemlig kommet helt ned i gear, altså total ferie-mode.

Var dog lige en tur på skolekom for første gang i temmelig lang tid - og der opdagede jeg så en interessant nyhed:

Indtil nu har den nye prøve i historie jo været skriftlig - fra og med prøvetermin 2008 er den mundtlig.

Nu har jeg slet ikke fået læst bekendtgørelsen endnu - den er dog printet ud - men umiddelbart er jeg en hel del mere positivt stemt overfor en mundtlig fremfor en skriftlig prøve, så jeg er ikke ked af ændringen.

P.S. Apropos historie, så ved jeg godt, der er "Spartacus" i tv lige nu. Venter dog med at se den, til jeg har begge afsnit.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar